Θέλω να δω αγγελίες πώλησης

Θέλω να δω αγγελίες:
Apple
Android

Blog

Τέλος εποχής για τα tablets, όχι για το iPad

 

 

Πριν από λίγα χρόνια χρειαζόμασταν ένα νέο γκάτζετ για να καλύψει το κενό που υπήρχε ανάμεσα στα smartphones και τους φορητούς υπολογιστές. Θέλαμε κάτι πιο προσωπικό από ένα λάπτοπ και με περισσότερες δυνατότητες από ένα smartphone.

 

Θυμηθείτε για λίγο εκείνη την περίοδο. Ενώ το iPad είχε γίνει εξαιρετικά δημοφιλές, για μερικούς ήταν απλά ένα μεγαλύτερο smartphone. Αυτό δεν ήταν αναγκαστικά κακό. Λατρεύαμε το iPhone και δείξαμε την ίδια αγάπη και στο iPad. Τα επόμενα χρόνια πολλές ακόμη εταιρίες αφοσιώθηκαν στην κατασκευή tablets, με σχετική επιτυχία.

 

 

 

 

Φτάνουμε λοιπόν στο σήμερα όπου και οι τρεις κατηγορίες προϊόντων έχουν εξελιχθεί. Το 2010 όταν κυκλοφόρησε το πρώτο iPad, τα μεγάλα smartphone στην αγορά είχαν οθόνη 4,3 ιντσών. Σήμερα αυτό το μέγεθος οθόνης μπορεί να χαρακτηρίσει μια συσκευή ως mini.

 

Οι ταμπλέτες από την άλλη, γίνονται όλο και πιο μεγάλες. Σήμερα έχουν περισσότερες λειτουργίες από ποτέ. Πέρα από την περιήγηση στο διαδίκτυο και τα παιχνίδια, μπορούμε ακόμη και να δουλέψουμε πραγματικά με ένα καλό tablet.

 

Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια οι διαφορές μεταξύ των tablets και των φορητών υπολογιστών γίνονται ολοένα και λιγότερες. Τα λάπτοπ είναι πιο λεπτά και πιο ελαφριά από ποτέ (βλ. MacBook Air), ενώ τα tablets έχουν μεγαλύτερη οθόνη και αξεσουάρ, που τα κάνουν να μοιάζουν με laptops (βλ. iPad Pro).

 

Οι πωλήσεις των ταμπλετών δεν έχουν απλά παγώσει, αλλά μειώνονται δραματικά. Το 2014 πωλήθηκαν 24 εκατομμύρια tablets. Το 2015 ο αριθμός των πωλήσεων ήταν μόλις 16 εκατομμύρια.

 

 

 

 

Οι αναλυτές έχουν κάνει αρκετές έρευνες για να βρουν τον λόγο που προκαλεί αυτή την ξαφνική πτώση στις πωλήσεις. Βέβαια οι ταμπλέτες είναι ένα σχετικά νέο προϊόν στην αγορά και δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για να υπάρξει μια σίγουρη απάντηση.

 

Όμως, δεν πρόκειται για αίνιγμα! Τα smartphones μεγαλώνουν, τα λάπτοπ μικραίνουν και οι ταμπλέτες συμπιέζονται σε μια μικρή ειδική κατηγορία. Όλα αυτά συμβαίνουν παρότι σήμερα κυκλοφορεί στην αγορά το πιο εξελιγμένο hardware που έχει υπάρξει ποτέ σε ταμπλέτες, υπάρχουν άπειρες βελτιστοποιημένες εφαρμογές και πολλά εξειδικευμένα αξεσουάρ.

 

Οι χρήστες tablet απλά δεν κάνουν τόσο συχνά αναβάθμιση συσκευής, όσο οι χρήστες των smartphones. Ο κύκλος ανανέωσης μερικές φορές πλησιάζει ακόμη και τα δύο χρόνια. Ο ρυθμός αυτός μοιάζει με το ρυθμό αναβάθμισης των φορητών υπολογιστών.

 

 

 

 

Η δική μου σκέψη είναι ότι η Apple το γνώριζε αυτό ή τουλάχιστον ήταν προετοιμασμένη. Από την κυκλοφορία του πρώτου iPad η Apple παραμένει σταθερά πρώτη σε πωλήσεις tablets. Γνώριζαν καλά στο Κουπερτίνο ότι το iPhone 6 (κυρίως η έκδοση “Plus”) θα μείωνε τις πωλήσεις των iPad. Ίσως ακόμη πιο τολμηρά, μπορώ να πω ότι η Apple δεν φαίνεται να έχει κυνηγήσει ιδιαίτερα την αγορά των tablets, αφότου κυκλοφόρησε το iPhone 6 και το iPad Air. Το τελευταίο iPad mini 4 μάλιστα, ήταν απλά μια υποσημείωση στην παρουσίαση που έγινε τον περασμένο Σεπτέμβρη.

 

Το iPad Pro είναι το μέλλον της κατηγορίας των tablets. Είναι όμως ένα προϊόν που δεν απευθύνεται σε όλους. Απευθύνεται σε αφοσιωμένους χρήστες, γραφίστες και καλλιτέχνες που θέλουν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους.

 

Το iPad Air και το iPad mini ανήκουν σε μια οικογένεια προϊόντων που δέχεται σοβαρή υποστήριξη, με πληθώρα εφαρμογών, ποιοτικό hardware και πρακτικές λειτουργίες. Το πρώτο iPad μας ενθουσίασε όλους με τις νέες δυνατότητες που μας πρόσφερε, τώρα όμως το tablet είναι ένα τεχνολογικό γκάτζετ για ένα πιο μικρό και αφοσιωμένο κοινό που αγαπάει την τεχνολογία.

 

p.s: Πριν αποκτήσετε και το καινούργιο σας iPad, μπορείτε να πουλήσετε το παλιό σας εδώ: iWant2.gr 

 

 

από john