Θέλω να δω αγγελίες πώλησης

Θέλω να δω αγγελίες:
Apple
Android

Blog

Apple TV. Άντε να δούμε τηλεόραση...

 

Βλέπετε τηλεόραση?

 

Καλά κάνετε…

 

Τα τελευταία χρόνια καταναλώνω τηλεοπτικό περιεχόμενο ως εξής:

 

Καφετέρια όταν παίζει η ομάδα μπάλα. (Αυτήν την Κυριακή έχουμε γιορτή)

Downloading ασύστολο και κρεβάτι με 3 μαξιλάρια και laptop

Web TV των ελεύθερων Ελληνικών καναλιών όταν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον.

Play station μια φορά το χρόνο πλέον...:(

Αν μάλιστα μπορούσα να δω ταινία που παίζεται, πρώτη προβολή, στον κινηματογράφο (της Αμερικής και όχι της Ελλάδας) θα πλήρωνα άνετα 7 ευρώ και θα έψηνα το Pop corn μου μόνος μου. 

 

Η τηλεόραση μου? 

Στέκεται αγέρωχη στο σαλόνι, λουσμένη στην σκόνη..Κειμίλιο.

Σαν συσκευή όμορφη είναι, περιεχόμενο όμως που να με ενδιαφέρει δεν υπάρχει και ως monitor του Laptop δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης. 

 

Smart TV μας πουλάνε. Αλήθεια, τι smart προσφέρει? 

 

O Steve Jobs είπε:

"I’d like to create an integrated television set that is completely easy to use. It would be seamlessly synced with all of your devices and with iCloud. No longer would users have to fiddle with complex remotes for DVD players and cable channels. It will have the simplest user interface you could imagine. I finally cracked it."

 

Στην Ελλάδα έχουμε ήδη ένα κάρο συνδρομητικές υπηρεσίες. Όλες θέλουν πάγια πληρωμή, ενώ το pay per view είναι αδιανόητο.

 

Θυμάμαι κάποιο κανάλι είχε προσπαθήσει, πριν χρόνια, να προσφέρει online pay per view αγώνων F1. Πρέπει να είχα πληρώσει εγώ και η μαμμά του Massa που ήταν τότε διακοπές στην Ελλάδα.

 

 

 

Όπως και να έχει πάντως,  προκειμένου να μπορείς να χαρείς το πλήρες φάσμα θέλεις αρκετά ευρώ. Ακόμα και να τα πληρώσεις όμως, με εξαίρεση τα live αθλητικά παιχνίδια και διοργανώσεις, θα φας κονσέρβα. Ταινίες που έχουν παιχτεί προ αμνημόνευτου, σειρές που έχουν φτάσει στον 5ο κύκλο, αλλά εσύ θα πρέπει να είσαι ικανοποιημένος βλέποντας τον 2ο στην "ελεύθερη τηλεόραση".

 

Σαν να μην έφτανε αυτό, οι περισσότεροι, έχουν κατεβάσει ήδη (πειρατικά) το περιεχόμενο και το έχουν καταναλώσει με ευχαρίστηση, χωρίς διαφημίσεις.

 

 

Τι διαφημιστικό χρόνο να πουλήσεις λοιπόν? Αλήθεια πείτε μου: Θα υπήρχε άραγε έστω και μια πιθανότητα να παίξει διαφήμιση “Πρίτυ…” το 2004 και μάλιστα 2.5 λεπτών?

 

 

 

Τα πράγματα αλλάζουν. Στoν χώρο της τηλεόρασης, όλοι βαστάνε γκέμια. 

 

H τηλεοπτική αγορά φοβάται το αύριο που θα έρθει αργά με απολογισμό αρκετά "θύματα" (ίσως και τις κινηματογραφικές αίθουσες).

 

Καλό και το web tv. Για την ακρίβεια η καλύτερη, εφαρμοσμένη εφαρμογή geo fencing στον κόσμο.

 

Θέλω όμως να βλέπω και ότι θέλω εγώ, από όπου και αν προέρχεται, όποτε θέλω, ακόμα και σε πραγαμτικό χρόνο, χωρίς, ή, με ελάχιστες και σχετικές με τα ενδιαφέροντα μου διαφημίσεις και επί λογικής πληρωμής.

 

Η διαφήμιση δεν θα πεθάνει ποτέ. Μην μου αγχώνεστε.

 

Το ζήτημα είναι να είναι σχετική με το context στο οποίο προβάλλεται. Αλήθεια η Google, το Facebook κάνουν τόσο μεγάλη προσπάθεια να ορίσουν τα target groups εμφάνισης, ανά χρήστη, ανά χρονική στιγμή, σε σχέση με το τι επιθυμεί να δει, να κάνει, ή τουλάχιστον με ότι έχει δείξει ότι κάνει ή θέλει να δει ο χρήστης.

 

Η τηλεόραση?

 

“Αντρικές” διαφημίσεις στο ημίχρονο, "γυναικείες" στο διάλειμμα της Ελενίτσας…

 

Θυμάστε τι έκανε η Apple με την μουσική (iTunes)?

Ε κάτι τέτοιο μάλλον θέλει να κάνει και με το τηλεοπτικό περιεχόμενο.

 

Το πότε θα το μάθουμε. 

 

Έως τότε,

Μιλάμε ξανά..   

Καλό Downloading..

Καλές συνδρομές..

Υπομονή

 

Apple TV, iTV ?